Вівторок, 19.03.2024, 09:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Б о р і т е с я - п о б о р е т е !
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ми будемо щиро Вам вдячні, якщо Ви встановите нашу кнопку в себе на сайті:

Антакорупційний сайт


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Корисний матеріал

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7

Матеріал подано російською мовою, але має практичну спрямованість. Ви його можете викачати з серверу та використовувати в своїй діяльності.
Мої файли | Переглядів: 581 | Завантажень: 56 | Додав: zoro | Дата: 06.01.2014 | Коментарі (0)

Вступ
Зростання занепокоєності суспільства
1. Служіння суспільним інтересам - це головне завдання уряду та державних установ. Громадяни очікують чесного, справедливого і неупередженого виконання посадовими особами державних органів своїх функціональних обов'язків. Суспільство дедалі частіше висловлює сподівання, що уряд створюватиме такі умови, за яких приватні інтереси, ділові та інші зв'язки державних посадових осіб, не зможуть компрометувати механізм прийняття державних рішень або підривати авторитет системи державного управління. Суспільство постійно підвищує рівень вимог до уряду, тому неефективне врегулювання конфліктів інтересів державних посадових осіб може підірвати довіру громадян до органів державної
влади.
2. Конфлікти інтересів як в державному, так і приватному секторах, непокоять громадськість в багатьох країнах світу. Ситуації, до виникнення яких спричиняють конфлікти інтересів, вже давно є об'єктом конкретної політики, законодавства, а також практики управління, спрямованої на збереження доброчесності та об'єктивності механізму прийняття рішень, що його використовують уряд та інші державні установи. Приватний сектор протягом досить тривалого часу також турбується з приводу доброчесного здійснення ділових операцій, і зокрема - захисту інтересів акціонерів та широкого загалу. Останні скандали привернули увагу суспільства до актуальності попередження конфліктів інтересів, які здатні перетворитися на серйозну проблему в разі, наприклад, коли чиновник залишає свою посаду в державній установі і працевлаштовується в приватному секторі або неурядовій організації або коли бухгалтерська фірма пропонує одному й тому ж клієнтові аудиторські і консалтингові послуги чи коли орган регулювання починає підтримувати занадто тісні стосунки з діловими структурами, за якими він має наглядати.
Мої файли | Переглядів: 1345 | Завантажень: 69 | Додав: zoro | Дата: 06.01.2014 | Коментарі (0)

Актуальний документ за посиланням: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2258-17

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом"

Верховна Рада України постановляє:

Внести зміни до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., N 1, ст. 2, N 5, ст. 48, N 14, ст. 104; 2004 р., N 36, ст. 433; 2006 р., N 12, ст. 100), виклавши його в такій редакції:

"ЗАКОН УКРАЇНИ

Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних
злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму

Цей Закон спрямований на захист прав та законних інтересів громадян, суспільства і держави шляхом визначення правового механізму протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та забезпечення формування загальнодержавної багатоджерельної аналітичної інформації, що дає змогу правоохоронним органам України та іноземних держав виявляти, перевіряти і розслідувати злочини, пов'язані з відмиванням коштів та іншими незаконними фінансовими операціями.

Мої файли | Переглядів: 723 | Завантажень: 0 | Додав: zoro | Дата: 06.01.2014 | Коментарі (0)

Актуальний документ за посиланням - http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3206-17

Метою Закону є визначення загальнодержавного механізму запобігання та протидії корупції, відповідно до міжнародних стандартів, загальносвітової практики.             

Мої файли | Переглядів: 937 | Завантажень: 0 | Додав: zoro | Дата: 06.01.2014 | Коментарі (0)

( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2007, N 49 )

{ Конвенцію ратифіковано із заявами Законом
N 251-V ( 251-16 ) від 18.10.2006, ВВР, 2006, N 50, ст.496 }

 

                                                                                                                                               Офіційний   

                                                                                                                                          переклад
Преамбула

 Держави - учасниці цієї Конвенції,

будучи стурбованими серйозністю породжуваних корупцією проблем і загроз для стабільності й безпеки суспільств, що підриває демократичні інститути й цінності, етичні цінності й справедливість та завдає шкоди сталому розвитку й принципу верховенства права, будучи стурбованими також зв'язками між корупцією та іншими формами злочинності, зокрема організованою злочинністю й економічною злочинністю, у тому числі відмиванням коштів,  будучи стурбованими також випадками корупції, пов'язаними з великими обсягами активів, які можуть складати значну частку ресурсів держави та які ставлять під загрозу політичну стабільність і сталий розвиток цих держав, будучи переконаними в тому, що корупція вже не є локальною проблемою, а перетворилася на транснаціональне явище, яке впливає на суспільства й економіки всіх країн, що зумовлює винятково важливе значення міжнародного співробітництва в галузі запобігання корупції та контролю за нею, будучи переконаними також у тому, що всеосяжний і комплексний підхід є необхідним для ефективного запобігання корупції та боротьби з нею, будучи переконаними також у тому, що наявність технічної допомоги може відігравати важливу роль у розширенні можливостей держав, у тому числі через посилення потенціалу та шляхом інституційної розбудови, у галузі ефективного запобігання корупції та боротьби з нею, будучи переконаними в тому, що незаконне придбання особистого майна може завдати серйозної шкоди інститутам демократії, національним економікам та принципу верховенства права, будучи сповненими рішучості більш ефективно запобігати міжнародним переказам незаконно придбаних активів, виявляти й припиняти їх та зміцнювати міжнародне співробітництво в поверненні активів, підтверджуючи основоположні принципи законності в кримінальному провадженні та цивільному або адміністративному провадженні для встановлення майнових прав, беручи до уваги, 
Мої файли | Переглядів: 811 | Завантажень: 55 | Додав: zoro | Дата: 06.01.2014 | Коментарі (0)

Міжнародні документи

Кримінальна конвенція про боротьбу з корупцією Ради Європи.
(ратифікована в листопаді 2006 року) – Ратифікаційна грамота до Генерального Секретаріату Ради Європи не надіслана (станом на 26.11.07р.)

Оціночний звіт по Україні (спільні перший та другий раунди оцінки) Групи держав Ради Європи проти корупції (GRECO) – Доручення Віце-Прем’єр-Міністра України О.Кузьмука від 4.12.2007р. № 41915/5/1-07 до листа Мін’юсту від 26.11.07 №22-9/502 (вхідний номер ОДА 9119-03-19 від 6.12.2007р.)

Рекомендації Групи держав проти корупції (ГРЕКО)

Зобов’язання України щодо виконання Порогової програми Корпорації «Виклики тисячоліття»
Мої файли | Переглядів: 760 | Завантажень: 0 | Додав: zoro | Дата: 06.01.2014 | Коментарі (0)

Друзі сайту

 Вінницька обласна організація Спілки офіцерів України



Громадська Рада при УМВС України у Вінницькій області









Бершадь в інтернеті